планування навчально-виховної роботи з дітьми раннього віку .2009
планування навчально-виховної роботи з дітьми раннього віку .2009
Планування навчально-виховної роботи в групах дітей раннього віку за будь-якою діючою програмою принесе очікувані результати лише за умови диференційованого підходу до вивчення індивідуальних особливостей кожної дитини. Щоб виховна робота в групах раннього віку була ефективною, розвивальною, давала поштовх розкриттю здібностей малюків, заохочувала до пізнання, її варто здійснювати розумно, у певній системі та послідовності, з урахуванням особливостей та рівня розвитку кожної дитини. Основний критерій, яким потрібно керуватися при плануванні освітнього процесу - встановлення зв'язку між зм.
Методичні рекомендації щодо планування навчально-виховної роботи з дітьми в дошкільних навчальних закладах. Організація навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» і спрямована на реалізацію основних завдань. У навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереже.
У посібнику надаються практичні матеріали щодо використання блочно-тематичного принципу планування . Автор висвітлює особистий погляд на форму планування навчально-виховної роботи, організації життєдіяльності дітей в умовах дошкільного закладу. У плані передбачений рівномірний розподіл видів активності за основними лініями розвитку протягом дня в залежності від бажань та інтересу дітей. У плані передбачені таблиці діагностики рівня розвитку дитини за Базовою програмою. Укладач: Хачик Н.П.
Планування навчально-виховної роботи — це важливий про-цес, що визначає конкретні мету, завдання, зміст, форму, методи, засоби, що необхідні для забезпечення гармонійного та різнобічно-го розвитку особистості дитини з орієнтацією на її цінності та інте реси. Планування сприяє організації систематичної роботи з дітьми з урахуванням їх індивідуальних особливостей. Планування може бути перспективним і календарним. Перспективне планування визначає тему розділу, основні мето-ди роботи з дітьми протягом місяця, року. Таке планування дає мож-ливість вихователеві бачити перспективу розвитку дітей, зд.
Работа по теме: Лекції Ранній вік. Глава: Планування навчально-виховної роботи в групах дітей раннього віку має відповідати низці сучасних вимог:. ВУЗ: ХГУ. 6. Щоденно варто планувати індивідуальну роботу з мовленнєвого спілкування (2 рази на тиждень з кожною дитиною) та за потребою (з використанням дидактичних ігор) - з інших розділів програми.
Рудік О.А. Планування навчально-виховної роботи з дітьми раннього віку /Упор. О. А. Рудік. — X. : Вид. група «Основа», 2010. У посібнику запропонована система планування навчально-виховної роботи з дітьми раннього віку та наведені можливі варіанти організованих колективних занять з логіко-математичного, мовленнєвого розвитку та образотворчого виховання, спрямованих на реалізацію завдань, визначених Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
Планування навчально-виховної роботи в групі раннього віку Раннє дитинство — підґрунтя загального розвитку дитини, стартовий період усіх людських начал. Перші роки життя — це не лише час найшвидшого розвитку організму дитини, зокрема її мозку, а й період розвитку її нервово-психічної діяльності. У період раннього дитинства відбувається становлення і розвиток усіх психічних процесів: сприймання, пам'яті, наочно-дієвого мислення, розвитку мовлення, уяви. Малюк набуває уявлення про навколишні предмети, починає розрізняти їх за формою, кольором, величиною.
Електронна бібліотека. Ранній вік (2 - 3 роки). 1. Педан М. В. "Організація освітнього процесу від вересня до травня. Ранній вік" «Основа», 2013. 2. Швайка Л.А., Гаркуша Г. В."Організація роботи з дітьми раннього віку" «Основа», 2009.— 223. Серія «ДНЗ. Вихователю»). 10. Демків Г. С. "Розгорнуте планування освітньо-виховної роботи: молодший дошкільний вік" «Ранок», 2014. — 280. Серія «Сучасна дошкільна освіта». 11. Лущик І. В. "Фізичне виховання дітей дошкільного віку. Четвертий рік життя" „Основа”, 2007.— 176. Серія "ДНЗ.
⭐ Щоденне планування освітньо-виховної роботи Тема блоку: «Країна – де ми живемо» Тема тижня: «Рідна місто» День тижня: Понеділок Ранок Бесіда «Наше рідне. Навчально-виховна зайнятість дітей. Фронтальне заняття: Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П). Тема: «Моя вулиця(складання розповіді з власного досвіду).
Особливості організації навчально-виховного процесу в групах Раннього Віку. Ранній вік – найвідповідальніший період у житті дитини, оскільки в цей час закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного і психічного здоров’я. Домінантною в роботі є забезпечення гуманних безпечних умов життєдіяльності, збереження та зміцнення здоров’я і повноцінного фізичного розвитку кожної дитини, зважаючи на її потреби, індивідуальні можливості, антропометричні показники. Зважаючи на підвищену потребу дітей раннього віку у руховій активності, задля активізації самостійної рухової діяльності необхідно створювати відповідні умови в групі, майданчику та сім’ї.
Яким має бути планування освітньо-виховної роботи з дітьми в умовах сучасного дошкільного навчального закладу? Н. Бабій у статті «Планування вихователем навчально-виховної роботи з дітьми» виділяє вихідні позиції сучасного планування. Основою планування є та програма виховання дітей в дитячому садку, яка прийнята для керівництва і ставить перед педагогами конкретні завдання щодо формування особистості дошкільника. План має будуватися на основі дидактичних принципів: взаємозв'язку всіх розділів виховної роботи, система-тичності, послідовності, доступності, повторюваності мате-ріалу, дифере.
Яким має бути планування освітньо-виховної роботи з дітьми в умовах сучасного дошкільного навчального закладу? Н. Бабій у статті «Планування вихователем навчально-виховної роботи з дітьми» виділяє вихідні позиції сучасного планування. Основою планування є та програма виховання дітей в дитячому садку, яка прийнята для керівництва і ставить перед педагогами конкретні завдання щодо формування особистості дошкільника. План має будуватися на основі дидактичних принципів: взаємозв'язку всіх розділів виховної роботи, система-тичності, послідовності, доступності, повторюваності мате-ріалу, дифере.
Організація навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" і спрямована на реалізацію основних завдань дошкільного навчального закладу. Навчально-виховний процес в дошкільному закладі організовується у розвивальному середовищі, яке утворюється сукупністю природних, предметних, соціальних умов та простором власного "Я" дитини. Основним напрямком роботи з дітьми раннього віку (до 3 років) є забезпечення їх емоційного комфорту під час перебування у закладі, створення сприятливих умов для їх психічного і фізичного розвитку. Особлива увага надається розвитку сенсорних почуттів.
навчально-виховної роботи. 1. Трудова діяльність планується не менше 1 р. на день, використовуються різні форми організації: трудові доручення, чергування, колективна праця. 2. Колективна праця планується 1 раз на тиждень у старшому дошкільному віці. 3. Спостереження плануються 3 рази на день за вибором вихователя в ранкові години, на прогулянці, в II половині дня. Схема планування навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку протягом дня. І половина дня: Ранок. Прийом дітей (вказати де). Спостереження (за чим, де проводиться, група чи підгрупа). Мета.
Кафедра педагогіки іпсихології. Навчальна практика(в групах дітей раннього віку). Індивідуальний план. Щоденник. - тема «Умови для сенсорного виховання дітей раннього віку»….33. 6. Рекомендації щодо аналізу та самоаналізу фрагментів процесу організації життєдіяльності дітей…………….34. 7. Вимоги до звіту про проходження психолого-педагогічної практики.35. - ознайомлення з плануванням освітньої роботи та веденням документації вихователем; - участь у бесідах із завідувачем (директором) дошкільного навчального закладу, вихователем-методистом, медичними працівниками, вихователями. 2. Науково-дослідна діяльність студентів-практикантів у групі дітей раннього віку.
Методичні рекомендації щодо організації життєдіяльності дітей раннього віку за програмою «Оберіг». Нечипорук Н.І., завідувач навчально-методичного кабінету дошкільної освіти Увага вчених усього світу (фізіологів, медиків, психологів, педагогів) спрямована на вивчення проблем, пов’язаних з народженням, розвитком, вихованням і навчанням дітей від запліднення до раннього віку (3 роки). навчально-виховних завдань упродовж усіх періодів розвитку дитини: пренатальний. (внутрішньоутробний) . 5. Планування навчально-виховної роботи з дітьми раннього віку / упор. Л.Тонковид. – 2-ге видання, без змін.
планування навчально-виховної роботи на наступний період. 2.Ознайомлювальний 2-й тиждень. Спостереження за організацією самостійної діяльності дітей раннього віку з метою. виявлення особливостей розвитку та поведінки. Вивчення особливостей організації режимних. Важливою складовою частиною роботи студента-практиканта є також вивчення особистості дітей раннього віку та проведення психолого-педагогічної діагностики. Це завдання педагогічної практики студент починає розв’язувати з перших днів перебування в групі. Обираючи дитину, за якою буде спостерігати, студент-практикант повинен порадитися з вихователем групи, психологом дошкільного закладу.
Планування навчально-виховної роботи в різних вікових групах дошкільного закладу має відповідати низці сучасних вимог: • орієнтуватися на пріоритетні потреби сьогодення у забезпеченні належної якості розвитку, вихованості і навченості дитини дошкільного віку . Перспективне планування навчально-виховної роботи педагога – це прогнозування його освітньої діяльності на значну часову перспективу (від 1 місяця до 1 року), в якому фахівець передбачає власну систему педагогічних заходів, їх розподіл у часі, послідовність проведення. У них вони відображають різні форми роботи з дітьми: заняття, індивідуальна робота, свята і розваги та інші, зумовлені особливостями змісту професійної діяльності фахівців.
Планування навчально-виховної роботи з музичного розвитку дітей дошкільного віку: розробка авторської моделі /Упоряд. Н.П. Гагаріна. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2013. Етапи роботи над музичним репертуаром. З дітьми Раннього Віку. За Н.Рубальською [30]. СЛУХАННЯ МУЗИКИ.
Коментарі
Дописати коментар