миронов ю.б., крамар р.м основи рекламної діяльності
миронов ю.б., крамар р.м основи рекламної діяльності
1.3. Характеристика сучасного рекламного процесу. 1.4. Рекламна кампанія. 2. Рекламні звернення. 2.1. Тема і девіз реклами. 2.2. Структура, форма та стиль рекламного звернення.
У посібнику розглядаються сучасні концепції реклами, значення реклами в системі маркетингу, рекламні засоби та їх ефективність. Особливе місце займає розгляд питань про нові. Основи рекламної діяльності. Книги Маркетинг. Автор: Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Год издания: 2007. Формат: pdf. Издат.: ДДПУ. Страниц: 102. Размер: 3,6 Мб.
Основи підприємницької діяльності. Зміст і роль інформації в управлінській діяльності. Організація і практика рекламної діяльності. Стратегія діяльності підприємства. Основи реінжинірингу бізнес-процесів. Основи інформаційної логістики. Функціональні системи організму людини під час трудової діяльності. Мета діяльності аудиторських фірм та умови їх створення. Аудит фінансової звітності.
Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності. Практична діяльність. Інформація. "Конфліктно-чутлива журналістика".
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК Дрогобич – 2007 ББК 659.1 (075.8) ББК 65.42-803я73 М 64 Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. М 64 Основи рекламної діяльності: Навчальний посібник. – Дрогобич, 2007. – 102 с. (електронна версія) Рекомендовано до друку Вченою радою Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, протокол №5 від 22.03.2007 р. Рецензенти: Батьковець Г.А., к.е.н.
Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності. Розділ 3. сучасні рекламні засоби. Сучасна реклама виявляється у найрізноманітніших формах і має у своєму розпорядженні велику кількість засобів, які можна об’єднати у наступні групи: 1. інформаційно-рекламні матеріали; 2. виставки, ярмарки, презентації, семінари; 3. реклама в періодичній пресі; 4. пряма поштова реклама (директ-мейл); 5. усна реклама; 6. зовнішня реклама; 7. радіореклама; 8. телереклама; 9. реклама в комп’ютерних мережах. В наступних двох розділах і піде мова про вищенаведені засоби реклами, які широко використовуються в с.
Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності: Навчальний посібник. / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. - М.: Видавничо-торгова корпорація «Дашков і К», 2002. - 364 с. 14. Наумова А.В. Рекламна діяльність: Навчальний посібник. / А.В. Наумова. - Новосибірськ: СібУПК, 2001. - 140с -18 15. Основою рекламної діяльності в маркетингу є рекламна кампанія, тобто декілька заходів, об’єднаних єдиною метою, які охоплюють визначений період часу та розподілені в часі так, щоб один захід доповнював інші. В ході рекламної кампанії для досягнення поставлених цілей часто використовуються методи та прийоми інших елементів маркетингових комунікацій: пропаганда, стимулювання збуту, паблік рилейшнз та інші.
1. Миронов Ю. Б., Крамар Р. М. Основи рекламної діяльності. – Дрогобич : Посвіт, 2007. – 108 с. 2. Сайт Всеукраїнської рекламної коаліції [Електронний ресурс]. У 2000 р. туристичну діяльність в світі здійснили 674 млн. осіб, причому на високо розвинуті країни приходилось 420 млн. туристичних прибуттів, а на країни, що розвиваються – 254 млн. подорожей. У розрізі туристичних макрорегіонів світу провідні позиції посідав Європейський туристичний макрорегіон, його відвідало 386,6 млн. туристів.
Название : Основи рекламної діяльності: Навчальний посібник Автор : Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Издательство : ДДПУ Год : 2007 Страниц : 102 Язык : украинский Качество : отличное Формат : pdf+rtf/zip Размер : 3,6 Мб. У посібнику розглядаються сучасні концепції реклами, значення реклами в системі маркетингу, рекламні засоби та їх ефективність.
Для організації рекламної діяльності ресторану розроблено план, який містить наступні інструменти рекламної політики. У деяких ресторанах скляні стіни закривають красивими орнаментальними тканинами, виконаними в давньоруському стилі. На їх фоні підвішують прикрашені різьбленням дошки з перерахуванням послуг, що надаються в даному ресторані споживачам. 4.Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності Навчальний посібник. - Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с. 5.Москвич Т. Ресторанный бизнес в Украине все еще на стадии зарождения // Ресторанная жизнь. - 2005. - №10. 6.Палеха Ю.І. / Інформаційний бізнес: підручник – К.: Вид-во Ліра-К.
Теоретичною основою є наукові праці вітчизняних та закордонних вчених з. реклами, створення реклами в ЗМІ, створення реклами в журналах та газетах, а саме: Д. Огілві, О.С. Богачевої, Ю.Б. Миронова, В.В. Учонової, Л.М. Хавкіної та інших. Новизна дослідження: У роботі здійснено цілеспрямоване вивчення рекламних матеріалів на прикладі щотижневого журналу «Фокус» та газети «Комсомольська правда в. 10. – 286 с. 2. Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності : навч. посіб. / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. – Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с. УДК 659.1:371.018.554(043). Гулінська Ю. В. рекламних кампаній, що є інструментом реалізації рекламної стратегії. Актуальність.
Л. М. ХАВКІНА ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика». Харків – 2006. 1 міністерство освіти і науки україни харківський національний університет. імені В. Н. КАРАЗІНА. Л. М. ХАВКІНА ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика». Харків – 2006. УДК 659.1:070 (075.8) ББК 76.006.5я7 Х 12.
Л. М. ХАВКІНА ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика». Харків – 2006. 1 міністерство освіти і науки україни харківський національний університет. імені В. Н. КАРАЗІНА. Л. М. ХАВКІНА ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Методичні матеріали для студентів зі спеціальності «Журналістика». Харків – 2006. УДК 659.1:070 (075.8) ББК 76.006.5я7 Х 12.
Тема: Психологічні основи рекламної діяльності. Предмет:Рекламний менеджмент. Дата выполнения:2010. Специальность (факультет):Реклама. Тип:Курсова робота. Задание: ВУЗ:Київський Національний Університет Культури і Мистецтв (КНУКІМ). Содержание:ВСТУП 3 1. РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРЮВАННЯ 6 2. СИСТЕМА КЛАСИФІКАЦІЇ РЕКЛАМИ 12 3. РЕКЛАМНИЙ ПРОЦЕС. 19. Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності: Навчальний посібник. – Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с. 20. Мірошніков С.І. Мотивации потребителей рекламы // Бизнес Информ. – 2006. – №21. – С. 45. 21. Панкова Н.О. Реклама як штучна метафорична модель світу // Культура народов Причерноморья.
Література: 1. Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності : навч. посібн. / Миронов Ю. Б., Крамар Р. М. – Дрогобич : Посвіт, 2007. – 108 с. 2. Данайканич О. В. Вдосконалення підходів визначення ефективності рекламної діяльності підприємств / Данайканич О. В. // Науков. вісник Ужгородського ун-ту. – 2011. – № 33. – С. 26–30.
8. Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності: [навч. посіб.] / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. – Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с. 9. Полякова О.В. Эволюционные этапы становления и тен-денции концепцій продвижения в маркетинге / О.В. Поля-кова // Изв. 12. BrandAnalуtics – бренд-мониторинг и социальная аналитика [Электронный ресурс]. – Режим доступа: br-analytics.ru/. 13. Коптев Д. TTL-коммуникации: поколение NEXT / Д. Коптев, Ю. Бабенко [Электронный ресурс]. – Режим доступа: reklamaster.com/articles/year/2008/id/3268/print/yes/index.html. 14. Тиунова Н.Г. Рекламная деятельность: [курс лекций] / Н.Г. Тиунова.
Питання оптимальної організації рекламної діяльності є недостатньо дослідженим як з практичної, так і з теоретичної точок зору. Так, у спеціалізованій та науковій літературі мало розвинуті науково-методичні рекомендації щодо розрахунку основних характеристик і параметрів організації рекламної діяльності, її оцінювання та управління нею. – 141с. 3. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. – Навчальний посібник. – Дрогобич: Посвіт, 2007.
Ключові слова: рекламна діяльність підприємств, рекламні кампанії. Постановка проблеми у загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданням. Визначення ефективності є необхідною умовою правильної організації і планування рекламної діяльності фірми, раціонального використання праці і матеріальних засобів, що витрачаються на рекламу. 3. Миронов Ю. Основи рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Миронов, Р. Крамар – Режим доступу : tourlib.net/books_others/reklama5.htm. Надійшла 11.10.2011. УДК 658.8. В. А. Богач, О. Б. Вальков. Хмельницький національний університет.
5. Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності : навчальний посібник / Ю. Б. Миронов, Р. М. Крамар. – Дрогобич : Посвіт, 2007. – 108 с. 6. Варналій З. С. Основи підприємництва: навч. посібник / З. С. Варналій. – 3-тє вид., випр.і доп. – К. : Знання-Прес, 2006.
рекламної діяльності, проте слід враховувати і той факт, що ефективність. реклами у значній мірі залежить і від ступеня її психологічного впливу на. людину – тут вже мова йде про комунікативну ефективність реклами. 2. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар.- К.: Вища школа, 2012. – 160 с. 3. Котлер Ф., Маркетинг. Загальний курс / Ф. Котлер, Г. Армстронг. — М.: Прогресс, 2010.-706с. 4. Перерва П. Г. Економіка і маркетинг виробничо–підприємницької діяльності: Навч. посібник / За ред. проф. Перерви П. Г., проф. Гаврись О. М., проф. Погорєлова М. І. – Харків : НТУ «ХПІ», 2004. – 640 с. 5. Уэллс Уильям, Бернетт Джон, Мориарти Сандра. Реклама.
На його основі будується весь комплекс рекламних заходів. Мета сервера – розміщення даних про фірму в Інтернеті. Перед власником WEB-сервера стоять 2 основоположні завдання: 1) реалізація своєї ідеї на WEB-cеpвеpi, що виконує певні функції; 2) рекламування сервера, щоб користувачі Інтернету взнали про його існування та можливість його відвідання. - 400 с. 5. Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Б. Миронов, Р. М. Крамар. - Дрогобич: Посвіт, 2007. - Режим доступу до ресурсу: kerivnyk.info/.
Миронов Ю. Б., Крамар Р. М. Основи рекламної діяльності: Навчальний посібник. - Дрогобич: ДДПУ, 2007. - 102 с. У посібнику розглядаються сучасні концепції реклами, значення реклами в системі маркетингу, рекламні засоби та їх ефективність. Учебно-метод. пособие/ Науч. ред. проф., д.филос.н. Ю.Р.Вишневский. - Екатеринбург: ГОУ УГТУ-УПИ, 2005. - 178 с. Спецкурс посвящен актуальным теоретическим проблемам современной рекламной практики.
Коментарі
Дописати коментар