пометун методика викладання історії
пометун методика викладання історії
Рецензенти: Ладиченко Т. - кандидат історичних наук, професор, завкафедрою методики навчання історії та суспільствознавчих дисциплін Національного педагогічного університету імені М. Драгоманова; Савченко М. -вчитель-методист історії Київської гімназії східних мов № 1, заслужений вчитель України. Пометун О. П5 5 Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрей-. ман. - К.: Генеза, 2006. - 328 с ISBN 966-504-462-1. Перший в Україні за часів незалежності посібник «Методика навчання історії в школі» відомих вчених-фахівців з методики історії та суспіль-ствознавчих дисциплін.
Пометун О. Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрейман. — К.: Генеза, 2006. — 328 с. Перший в Україні за часів незалежності посібник «Методика навчання історії в школі» відомих вчених-фахівців з методики історії та суспільствознавчих дисциплін. У посібнику викладено основи теорії та методики навчання історії, міститься значна кількість принципово нових авторських положень щодо теорії навчання історії, велика кількість методичних порад і прикладів уроків, методів і технологій навчання, прийомів, пізнавальних завдань тощо. Особливістю посібника є викладення авторами основ інте.
Конспект составлен по учебнику: Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрейман. - К.: Генеза, 2006. - 328 с. Методика – сукупність методів, спрямованих на досягнення певної мети. Методика – це вчення про методи викладання певної науки, предмета. Це галузь педагогічної науки, яка досліджує закономірності вивчення певного навчального предмета. Сучасний період висунув перед методикою історії нові цілі і поставив вчених, методистів, учителів-практиків перед необхідністю переосмислення основних положень методичної науки. Розбіжність між цілями і результатами навчання стала очевидною. Постала нагальна потреба реформування всієї системи освіти, зокрема історичної.
П5 5 Методика навчання історії в школі / О.І. Пометун, Г.О. Фрейман. - К.: Генеза, 2006. - 328 с ISBN 966-504-462-1. Перший в Україні за часів незалежності посібник «Методика навчання історії в школі» відомих вчених-фахівців з методики історії та суспільствознавчих дисциплін. Початкові елементи методики навчання історії зародилися з введенням викладання предмета як відповідь на практичні питання про цілі викладання, про відбір історичного матеріалу, якому навчали учнів, і прийоми його розкриття. Методика історії як наука пройшла складний шлях розвитку. Було розроблено багатий арсенал форм, методів, при
Пометун О.І., Фрейман Г.О. Посилання видалено правовласником. Популярные книги за неделю
З навчальної точки зору, методика – це вчення про методи викладання певної науки, дисципліни. За О.Пометун і Г.Фрейманом методика навчання історії – це наукова дисципліна, що досліджує процес навчання історії як системи у її взаємозв’язках, протиріччях і закономірностях для забезпечення якісної історичної освіти учнів. Методика навчання історії зародилася з введенням викладання предмета, як відповідь на практичні питання про мету і завдання викладання, принципи відбору історичного матеріалу, якому навчали учнів, і прийоми його викладання і розкриття.
Курс «Методика навчання історії» займає важливе місце у про-фесійній підготовці вчителя історії. Головним завданням сучасної шкільної історичної освіти є перехід до особистісно орієнтованого навчання, виховання на уроках вітчизняної та всесвітньої історії гро-мадянина України. Учитель повинен допомогти учневі зрозуміти су-часне суспільство через вивчення минулого та підготувати школярів до щоденного життя, навчити самостійно здобувати знання, створити умови для саморозвитку та самонавчання, виховувати прагнення до постійного самовдосконалення.
Курс "Методика викладання історії в школі" є загальним нормативним курсом для студентів історичного факультету. Він посідає вагоме місце у професійній та практичній підготовці майбутнього учителя історії. Курилів В. І. Методика викладання історії: Навч. посібник. – Х., Торонто: ТОВ Вид-во «Ранок», 2008. – 256 с. Пометун О. І., Фрейман Г. О. Методика навчання історії в школі. – К.: Генеза, 2006. – 328 с.
Є фахівцем з теорії та методики навчання предметів суспільствознавчого циклу в середній і вищій школі. Створила програми та підручники з громадянської освіти, етики, історії, правознавства, для учнів, посібників для вчителів, на цю тематику наукові статті. Загалом написала більше 300 праць, з них близько 50 підручників та посібників, схвалених Міністерством освіти і науки України. Є автором Державної програми з історії України, брала участь у створенні Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Працювала науковим редактором в журналах: «Історія в школі», «Історія в школа.
У методиці викладання історії вироблено низку прийомів, які допоможуть учням відновити чи збагатити свої знання з хронології. Насамперед – це складання хронологічних таблиць. Учні записують у хронологічній послідовності дати і назви подій, що допомагає закріпити їх у пам’яті. В ході уроку вони повинні вивчити мінімум обов’язкових дат, щоб спираючись на них, уміти визначити в часі факти, історичні події. Важливо не тільки механічно запам’ятати дату і подію, а й логічно пов’язати їх з характеристикою історичного явища та епохою. У загальному вигляді це можна зробити за схемою: Дата Зміст подій І.
Практикум з методики викладання історії підготовлений відповідно до навчальної програми курсу «Методика викладання історії». У ньому представлено практичний аспект використання методики викладання історії, приділено увагу новим підходам до викладання, зроблено акцент на структурі та змісті уроку історії, нових освітніх техно-логіях, перспективах розвитку історичної освіти в Україні, показано роль учителя у вивченні історії. 5 Розділ 2. Особистісно-орієнтований підхід у викладанні історії.14 Розділ 3. Дискусія на уроці історії.24 Розділ 4. Нестандартні форми уроку історії.35.
методика викладання історії – науково-дидактична дисципліна, яка досліджує загальні закономірності усього шкільного навчання та розроблює на цій основі рекомендації учителям. методика викладання історії – науково-педагогічна дисципліна, котра розробляє виховні заходи з історії в школі. методика викладання історії – психолого-педагогічна дисципліна, яка вивчає особливості наукового історичного пізнання. Як в методиці історії називаються факти, що передають основний зміст теми уроку, мають (порівняно з іншими) великий освітньо-виховний потенціал та конкретно-історичне значення: * головні. об’єкт. *Ключевський В.О. Гора П.В. Пометун О.І. Лейбенгруб Л.С. Чи згодні ви з твердженням
Бібліотека›. Всесвітня історія›. КУРСОВА РОБОТА з методики викладання історії на тему : Використання дискусійних методів навчання на уроках історії в 11 класі при вивченні теми « СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад». КУРСОВА РОБОТА з методики викладання історії на тему : Використання дискусійних методів навчання на уроках історії в 11 класі при вивченні теми « СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад». Опис документу: КУРСОВА РОБОТА з методики викладання історії на тему : Використання дискусійних методів навчання на уроках історії в одинядцятому класі при вивченні теми « СРСР у др.
Инфоурок › Всеобщая история ›Статьи›Досвід "Мої методи роботи на уроках історії". Досвід "Мої методи роботи на уроках історії". Скачать материал. Технологія формування індивідуальних особливостей особистості при викладанні громадянознавчих курсів спирається на наступні принципи: - Принцип гуманізму (означає пріоритетність ідеї прав і свобод людини, творчий розвиток особистості, виховання людської гідності, поваги до приватної власності, розуміння значущості особистісної автономності, співвіднесення освітніх вимог з можливостями та природними здібностями молодої людини).
доцент кафедри методики викладання навчальних предметів. Методичні засади організації та проведення Практичних робіт на уроках історії. Перехід до реалізації навчальної програми з історії для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів за новим Державним стандартом вимагає сучасних методичних підходів до навчання історії. Насамперед, це торкається проведення практичних занять, оскільки подібних форм проведення уроків історії шкільною програмою раніш не передбачалось. – 376 с. 2. Пометун О. Методика навчання історії в школі/ О. І Пометун, Г. О. Фрейман. –К.: Генеза, 2005.
Коментарі
Дописати коментар