основи педагогічної ергономіки карапузова н.д

основи педагогічної ергономіки карапузова н.д


Навчальний процес спричинює великий тиск на організм і психічну сферу дитини. За неправильного організування навчального середовища та навчальної діяльності такі навантаження утруднюють її розвиток і шкодять здоров'ю. Запобігти цьому допомагають знання і дотримання вимог педагогічної ергономіки, яка досліджує різноманітні аспекти гармонізації взаємовпливів довкілля і людини в.


Основи педагогічної ергономіки. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Київ «Академвидав». Це підтверджує як важливість, так і успіх педагогічної ергономіки, сфера засто-сування якої охоплює фактично всі аспекти діяльності педагогів і дітей у на-вчальному середовищі. Ефективність ергономічного підходу в навчально-виховному процесі початкової школи залежить від готовності вчителів до його реалізації, яка формується в період навчання у педагогічному вищому навчальному закладі.


Основи педагогічної ергономіки - Карапузова Н.Д. - Сутність педагогічної ергономіки. Дослідники досі дискутують щодо сутності педагогічної ергономіки. Одні вважають, що це наука про фізіологічні та психофізіологічні механізми оптимального функціонування організму учня в середовищі навчання (В. Нестеренко); інші розцінюють її як напрям у сучасній педагогіці, який займається комплексним вивченням і проектуванням навчальної діяльності викладача і студента з метою забезпечення її ефективності (С. Скидан); "Український педагогічний словник" визначає її як розділ педагогіки, який досліджує проблеми оптимізації матеріальних умов.


Педагогічна ергономіка як галузь педагогіки Загальні засади ергономіки Сутність ергономіки Становлення ергономіки як науки Місце ергономіки в системі наук Теоретико-методологічні основи педагогічної ергономіки Сутність педагогічної ергономіки Розвиток ергономічних досліджень у педагогіці Методи досліджень у педагогічній ергономіці Міждисциплінарні зв'язки педагогічної ергономіки Інформаційний вплив на учня у процесі навчання Зовнішня інформаційна структура організму учня Внутрішня інформаційна структура організму учня Апаратні можливості організму школяра.


Уривок із навчального посібника (“Основи педагогічної ергономіки” Карапузова Н. Д., Зімниця Є. А., Помогайбо В. М.) надано виключно для ознайомлення. Копіювання будь-якої частини без погодження з видавництвами заборонено. 1. Педагогічна ергономіка як галузь педагогіки. 1.1. Загальні засади ергономіки. Людині властива природна потреба працювати.


Купити книгу Основи педагогічної ергономіки (Наталія Карапузова, , ) в інтернет-магазині Yakaboo.ua. Найбільший в Україні інтернет-магазин книг. Цілодобовий прийом замовлень: ☎ (044) 225-05-05 ✔ Представлений товар є в наявності. Доставка по Україні. От издателя: Навчальний процес спричинює великий тиск на організм і психічну сферу дитини. За неправильного організування навчального середовища та навчальної діяльності такі навантаження утруднюють її розвиток і шкодять здоров’ю. Запобігти цьому допомагають знання і дотримання вимог педагогічної ергономіки, яка досліджує різноманітні аспекти гармонізації взаємовпливів довкілля і людини в навчально-виховному процесі.


У ньому розкрито сутність і завдання педагогічної ергономіки, зміст ергономічних вимог до створення сприятливого навчального середовища, методи оптимізування умов навчальної діяльності учня, роль у цій справі педагога. Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться працівникам освітньо-виховних установ, небайдужим до функціонального простору дитини батькам і всім, хто переймається питаннями адаптації людини в соціумі.


Теоретико-методологічні основи педагогічної ергономіки 16 Сутність педагогічної ергономіки 17 Розвиток ергономічних досліджень у педагогіці 21 Методи досліджень у педагогічній ергономіці 24 Міждисциплінарні зв'язки педагогічної ергономіки 25 1.3. Інформаційний вплив на учня у процесі навчання 27 Зовнішня інформаційна структура організму учня 28 Внутрішня інформаційна структура організму учня 29 Апаратні можливості організму школяра 32 Сутність педагогічної інформації 33 1.4. Основні інформаційні канали організму учня 35 Загальна характеристика сенсорних систем 35.


Основи педагогічної ергономіки. Автор: Зімниця Є.А., Карапузова Н.Д., Помогайбо В.М. Кількість сторінок: 192. Рік випуску: 2012. ISBN: 978-617-572-029-5. У книзі описуються завдання та сутність педагогічної ергономіки, роль педагога в навчальній діяльності, наводяться методи для оптимізації умов цієї діяльності учнів. Відгуки (0). Написати відгук. Залишити відгук. Ім'я*. E-mail*. Текст повідомлення*.


Тема 2 . Методологічні основи ергономіки. Базові принципи дослідження в ергономіці. Методологічні основи і засоби ергономіки. Системний підхід як основа об'єднання різних аспектів ергономічного дослідження. Загальна характеристика ергономічного дослідження і методів. Класифікація методів. Методи аналізу і опису діяльності. 10. людини в ергатичній системі.


Основи педагогічної ергономіки: навч. посіб., Карапузова Н.Д. Inpleno — книжковий інтернет-магазин. Доставка по Україні. Даруємо радість від кожної придбаної книги. ✆ (096) 031 02 22, ✆ (095) 057 02 22, ✆ (093) 866 02 22. Запобігти цьому допомагають знання і дотримання вимог педагогічної ергономіки, яка досліджує різноманітні аспекти гармонізації взаємовпливів довкілля і людини в навчально-виховному процесі. На висвітленні цих питань зосереджений матеріал пропонованого навчального посібника.


К21. Карапузова, Н. Д. Основи педагогічної ергономіки [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / Н. Д. Карапузова, Є. А. Зімниця, В. М. Помогайбо ; [ред. Г. Т. Сенькович]. – К. : Академвидав, 2012. – 192 с. – (Альма-матер). – Лист МОНМС України № 1/11-1165 від 31.01.2012 р. – 40.00. Розкрито сутність і завдання педагогічної ергономіки, зміст ергономічних вимог до створення сприятливого навчального середовища, методи оптимізування умов навчальної діяльності учня, роль у цій справі педагога. ISBN 978-617-572-029-5. УДК 37.015.3(075.8) ББК 74я73+30.17.


Основи педагогічної ергономіки: навч. посіб., Карапузова Н.Д. Inpleno — книжковий інтернет-магазин. Доставка по Україні. Даруємо радість від кожної придбаної книги. ✆ (096) 031 02 22, ✆ (095) 057 02 22, ✆ (093) 866 02 22. Запобігти цьому допомагають знання і дотримання вимог педагогічної ергономіки, яка досліджує різноманітні аспекти гармонізації взаємовпливів довкілля і людини в навчально-виховному процесі. На висвітленні цих питань зосереджений матеріал пропонованого навчального посібника.


4. Результати дослідження Педагогічна ергономіка як галузь педагогічної науки вивчає проблеми гармонізації відношень між суб’єктами педагогічного процесу та навчальним середовищем, спрямована на задоволення фізичних і духовних потреб особистості, на створення умов для оптимального забезпечення життєдіяльності учасни-ків освітнього процесу, для їхньої успішної адаптації до навчально-виховного процесу на фізичному, пси-хічному і соціальному рівнях. Ергономічний підхід є цілісним, закономірним процесом. Карапузова, Н. Д. Основи педагогічної ергоно-міки [Текст]: навч. пос. / Н. Д. Карапузова, Є. А. Зімниця, В. М. Помогайбо. – К.: Академвидав, 2012. – 192 с.


Становлення педагогічної ергономіки слід розуміти не як спробу заміни функцій педагогіки та психології, а як природний процес виникнення нового напряму в педагогічній науці. Доведено, що сутність педагогічної ергономіки становить забезпечення функціонування систем. Особливість методології даного комплексного дослідження педагогічної ергономіки полягає в тому, що вона вбирає й широко використовує комплекси різноманітних методів: психологічних, педагогічних, соціальних, математичних, статистичних, ергономічних та ін.


Основи педагогічної ергономіки [Текст] : навчальний посібник / Н. Д. Карапузова, Є. А. Зімниця, В. М. Помагайбо. - К. : Академвидав, 2012. - 192 с. - (Альма-матер). ББК 74я73 + 30.17я73 РУБ 371(075.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагогічна ергономіка--підручники та посібники для ВНЗ Ергономіка Навчальний процес Комп’ютер на уроках. Дод.точки доступу: Зімниця, Євгенія Анатоліївна; Помагайбо, Валентин Михайлович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі.


Карапузова, Н. Педагогічна ергономіка у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Наталія Карапузова // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 46-48. У Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка на психолого-педагогічному факультеті розроблено і впроваджено у навчальний процес для студентів напряму підготовки "Початкова освіта" курс "Основи педагогічної ергономіки". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД. Знайти схожі. 2. Карапузова, Н. Педагогічна спадщина В. А. Євтушевського (1836-1888 рр.) - скарбничка ідей сучасного вчителя [Текст] / Наталія Карапузова, Людмила Процай // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 47-49.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

торрент ігри 2009 стратегії command-and-conquer

анкета роуза при стенокардії

черепашки ниндзя торрент на андроїд